Data e postimit: 2016-02-01 15:26:41
Lexime: 2527
E Verteta
Lloji: Fjale te urta
Tema: Sinqeriteti
Autori: Idris Sula
Shkolla: Haxhi Sheh Shamia
Klasa: 11B
Qyteti: Shkoder
E-mail: idrisula@gmail.com


Kur te vendosni ta thoni te verteten pergatiteni veten per armiq.

Vepra te ngjashme
Autori: Viona · Lloji: Poezi lirike · Tema: mos me thoni gurbeqare
morra rrugen e gurbetit o sa keq ja bona vetit morra rrugen e gurbetit o sa keq ja bona vetit mu shue drita e imanit me mungon thirrja e ezanit mos me thoni gurbeqare ndaqi dhimbjen me ma ndal ti oj nan ma bon hallall qi per mu ke shum mall sa her vjen o ...
Autori: Sajgena Demaliaj · Lloji: Te tjera · Tema: varferia
Pse po thoni se jeta osht e mire, kur shumica e njerezve jetojne ne erresire. Kur disa se kan kafshaten e gojes . kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes" Shum fmi jetim enden neper rruge , shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug. Ju qe shani n'p...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: a................ · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te them
TE THEM te them te dua eshte pak te fal zemren time e ke hak por me mire po te them te verteten dua te jesh i imi per gjithe jeten
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Viti i Ri Gëzuar viti e ri O fëmijë Për ju pastë lodra Për pleqtë rahati Gëzuar viti i ri Festoni ju o miq Tmerrohuni ju o armiq...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: hasan coka · Lloji: Love poems · Tema: per ty
TE TE THEM TE DUA ESHTE PAK TE TE JAP ZEMREN TIME SESHTE SE E KE HAK TE TE THEM TE VERTETEN DUA TE JESHE E IMJA PER TERE JETEN
Autori: Une · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E verteta
E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten. Cdo njeri edukohet qe ne moshe te vogel per te mos genjyer pasi “genjeshtra I ka kembet shume te shkurtra”. Shume libra ,filma vizatimore , emisione edukative ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Fadil Nimanit Maje bjeshke ku zbardh dëbora Zbret Fadili me lirinë Afër përroit dhe vërrinit Fadil Nimani trim i trimit Në shumë ...
Autori: klarisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
askujt tjeter me s'ia mban te luftoje me luan se shqiperia ka shqiponja ka besnike ane e mban kemi jeten ta gezojme kemi shqipe se harrojme jemi bashke te bashkuar se shqiperia eshte cliruar ah , mor armiq te betuar s'keni per ta b...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Gjuha Jonë Gjuha e jonë është bujare Ka buk për miq Dhe plumb për armiq Gjuha jonë është e rrallë...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: Skenderbeu
Skenderbeu legjendar o heroi yne kombetar shume armiq ti ke vrare je nje luftetar i rralle Me turqit ti ke luftuar Shqiperine e ke nderuar se prej teje kemi sot Shqiperine atdheun tone Luftove me qindra vjet qe sot ne kemi nje shtet sh...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ppoooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com